KATEGORİLERİM

27 Mart 2014 Perşembe

Marifetli hanımlar gününden..

Uzun zamandır yoksun diyenler iyiyim herşey yolunda sadece fazlasıyla yoğun günler geçiriyorum bu aralar, boş durmuyorum tabiki harika işler çıktı bu suskun anlarımda :) 
Veee...
Marifetli Hanımlar Pervin Hanım a konuk oldular haftasonunda, 
bu ziyafet sofrasında ben yoktum malesef ..
O kadar çok çeşit görünüyor ki sofrada sayamadım ,masadakilerin hepsi tatlı
sanırım önce tuzlular ikram edilmiş, 
daha sonra da tatlılar sunulmuş bu şık sofrada,..
Resimde objektife yakalananlara bakılırsa gülen yüzlerle herkes çok keyifli görünüyor,
Güleryüzlü ev sahibimiz Pervin Hanım ,sevgili kızı Pınar ve hanım hanımcık torunu ile misafirlerine unutulmaz birgün yaşattılar..
Bu güzel günün anısına ,yıllar sonra bakıldığında yüzlerde tebessüm oluşturacak sohbet ve muhabbet sofrasının görüntüleriyle sizleri başbaşa bırakıyorum..
Pervin Hanıma ve Sevgili kızına bu hazırlıkları için çok teşekkür ediyorum ve huzurunuzun mutluluğunuzun ve sağlığınızın daim olmasını diliyorum :)
 

Şimdilik sevgiyle mutlu kalın :)

1 yorum:

  1. Fatoş Yıldızhan27 Mart 2014 10:34

    Ne güzel seni tekrar görmek, merak ettik tabiki, iyi olmana sevindim, neler yaptın çokda merak ettim :)
    Bekliyoruz resimlerini :) Sofraya diyecek birşey bulamıyorum, gülen yüzler ,çeşit çeşit lezzetler herşey muhteşem görünüyor, Yapanların ellerine sağlık, yiyenlere de afiyet olsun :)
    Sevgilerimle, slmlar anneciğine ..

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...