KATEGORİLERİM

30 Aralık 2016 Cuma

2017 sağlık-huzur-mutluluk istiyoruz senden..

 

Her yer beyaza boyanınca sanki tüm kötülükler birer birer yok olacaklar hissi yaratıyor bende..
diliyorum ki 2017 den öyle olsun kaybolsun bütün kötülükler 
ve bize kalsın en güzel şeyler ve tüm sevgiler..
Minik kardamlarımı tek tek yaparken koydum adlarını sağlık-huzur-aşk-mutluluk ve para
Hangisini dilerseniz alın istediğiniz kadar :)
ve sen 2017 özlemini çektiğim şeyleri biliyorsun onları getir bana:)
Ve sevdiklerime sakın dokunma,
ve Türkiyem için birlik beraberlik için yaşayacağımız huzurlu yarınlar diliyorum..
Manzaralarla başbaşa bırakarak mutu yıllar diliyorum..
Bahçede ve şehir merkezinde de heryer bembeyaz..Manzaralar müthiş.. 



Sevgiyle mutlu kalın..





2 yorum:

  1. Çok kötü günler yaşıyoruz, inşallah hepsi geride kalır, dediğin gibi bembeyaz, karlar gibi aydınlık günler gelir...aminnnn sevgilerimle:)

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...