KATEGORİLERİM

7 Temmuz 2019 Pazar

Bol kayısılı temmuz hatırası..

Bu yaz beni arayan bu ağacın altında bulabilir 😊



Uzun zamandır aklımda olan ama o kadar motifi nasıl örerim diye düşündüğüm ve biraz desteğe ihtiyaç duyduğum bir projeydi..

Ilk söylediğim de saçmalama, walla deli derler başka işin mi yok dedi 🙈 ama kararlıydım, ben yavaş yavaş örerken,  bakıyım neymis nasıl örüyorsun, yardım ediyim madem çok istiyorsun dedi 🙈

ve birkac gün içinde nerdeyse motiflerin tamamını ördü, o kadar mutlu etti ki beni.. 😍 hemen kayısı ağacını giydirdik 😊, 

motif arttı çam ağacını da giydirdik. Çok eglenceliydi ağaç giydirmek😄


Bu sıcakta ağaçta aynı fikirde midir bilemiyorum tabi 😄 ama gövdesi örgü olunca ilk meyvesi de kocaman en organiğinden örgü bir kayısı oldu 😂 Bence ağacta memnun halinden..   😂 

Ve benim kahramanım sema ablam, cok cok tesekkur ederim 😍😍😍




Bol kayısılı temmuz ayı hatırası fotoğrafı için gülümseyin...😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...