KATEGORİLERİM

22 Nisan 2014 Salı

Bugün 23 Nisan...

Nefesimsin 2'in fotoğrafı.

4 yorum:

  1. Çocukken ne güzel kutlardık, bugün 23 nisan neşe doluyor insan diye başlayan şarkımız...en cici elbiseleri giymek isterdik ama çocukken Ankara'daydım ve genelde 23 nisanlar buz gibi serin geçerdi:( kazak, pantolon giydirirdi annem:( rahmetli dayımın hediyesi toz pembe bir elbisem vardı çok sade ama çok şık hala bana çok şık gelir...fazla süslü püslü orada bir çiçek burada bir gül sevmezdim hala da öyleyim...ama kısmet olmamıştı....
    bir de şimdi bakıyorum apartmanlarda bayrak bile asılmamış tek tük, bir ben 3 tane bayrak birden astım....
    sahip çıkılmayan her değer zamanla unutulur...anlamını yitirir......23 nisan ve içim neşe dolamıyor çok üzgünüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar Müjde ablacım, dediğiniz gibi en güzel giysilerimizi giyer törene katılırdık, stadyumdaki büyük törene götürürdü babam, gerçekten bir heyecan vardı içimizde, şimdilerde çocukların ve herkesin gözünde tatil gününden öteye gitmiyor resmi bayramlarımız ,anlamı yavaş yavaş unutuluyor malesef,
      Sevgilerimle, Bücürüğü de öpüyoruz :)

      Sil
  2. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramımız kutlu olsun Hobiciğim. Yoktun ne zamandır. Nasılsın iyimisin? Selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar Hanife ablacım, uzun zamandır ihmal ediyorum bloğumu farkındayım, hiç bilgisayarımı açmadığım günler oluyor, koşuşturmaca içinde hayat ama iyiyim umarım sizlerde iyisinizdir,

      Sil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...