KATEGORİLERİM

3 Mart 2014 Pazartesi

Dolu dolu bir günden..

Fotoğraf: Günaydın:)) 
Güzel bir haftasonu, ardından dolu dolu bir pazartesi ve yarın okul var :))
Bugünün her anı çok keyifliydi, sabahtan başladı aslında herşey, uzun zamandır tasarım ve dikiş kursuna devam ediyordum, 
Bugün çok beğenerek aldığım kumaştan gömleğimi kestik, dikim aşamlarının çoğunu bitirdim..
Sonra çok pratik ve şık bir yelek kesimi yaptık,sonra bir yelek daha..
Öğleden sonra ahşap boyama kursuna geçtim, takı kutum için dekupajlar hazırladım, çok şık bir takı sandığım olacak, 
Eee hani resimler diyenler bitirince tek tek ekliycem:))
Ve akşam yemekten sonra ailecek Recep İvedik-4 izlemeye gittik, Recep karakterini çok sevmesemde,güldüğümüz sahneler oldu, abartılı bulduğum sahnelerde vardı ama film genel anlamda eğlenceliydi, tavsiye olunur..

Şimdilik sevgiyle mutlu kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...