KATEGORİLERİM

4 Eylül 2013 Çarşamba

Yaz Etkinliklerimden-1

Sonbahar kapımızı çaldı, iki gündür de burada havalar serinledi, çiceklerimiz üşümeye ağaçlar yapraklarını dökmeye başladı, ben sevmiyorum bu sonbaharları,bugün benim evde boş boş oturduğum belkide tatilin son günlerinden, az kaldı okulların açılmasına,
Bugün sizlere göstermek istediğim resimlerim var hobinin yaz etkinlikleri -1 olabilir aslında başlığımız :)
çünkü devamı gelicek,
Bu yaz üç boyutlu rölyef(Katı' sanatı) kursuna katıldım, tam biri sabır işi, bazen büyük sabır gösterdim bazende sabrım taştı  ama sonunda böyle bir tablo çıktı ortaya ,resimde çok net görünmesede, çok ince ayrıntılı çalışmalar,
Çalışma masamdan, kullanılan malzemeler: çöpşişler, silikonlar ,bistrü ve bol bol ıslak mendil

  
Çercevesiz hali resmimin, Kısaca bilgi vermek gerekirse resmimde 12 poster kullandım, her bir kat içi ayrı poster, boyut vermek içinde çöpşiş ve silikonları kullandım, aşama aşama resmi kabartarak tamamladım,
 Henüz evde bir yere yerleştiremedim ama çok beğendim gelip gidip bakıyorum resmime hayranlıkla:)


Yaz etkinliklerim henüz bitmedi ,
Şimdilik Sevgiyle mutlu kalın :)

16 yorum:

  1. Çok zor bunları çalışmak ,bende gittim kursa çocuklar küçüktü o zamanlar, ben keserdim ortadan kaybolurdu kestiklerim, oyuncak yapardı çocuklar ellerinde :) sonra bıraktım bende ,
    Ellerine sağlık arkadaşım,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklar büyüyünce devam edersin Aslı, çocuklarla çok zor gerçekten böyle ayrıntılı çalışmalar yapmak,

      Sil
  2. İşte buuuuuuu :) Bak bitmiş çok sevindim, Ramazan da sıkıldın sen ,resmin üstünde novalginde görüyorum, başın ağrıdıkça içtin heralde :))
    Değmiş bütün emeklerine, bu tablonun yeri senin kendi evin olacak, o da en kısa zamanda olacak canım ,diğer etkinlikleri ve Vavı merakla bekliyorum bende:)
    Allaha emanetsin, selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bitti Özgecim, yeni bir tane daha yapıcam inş.

      Sil
  3. Ooo! ! Üç boyutlu harika! Hobicim eline koluna sağlık, çok güzel olmuş, kanepeni de çok beğendim bu arada, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Güzel ,harika bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık,

    YanıtlaSil
  5. bayıldım bayımdım tek kelimeyle harika olmuş ben çerçevesiz halinini ğördüm obile çok güzeldi ellerine sağlık sırada ne var canım kuzenim merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, baya bir uğraştırdı ama güzel oldu, bende sevdim:))

      Sil
  6. yahu bi insan her yaptığını nasıl bu kadar mükemmel yapar. nasıl bu kadar becerikli olur anlamıyorum. çok kıskanıyorum çok :))) yine harika bi iş çıkarmışsın. ellerine sağlık... maibeyaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen daha güzellerini yaparsın arkadaşım, amigurumilerimi gördün mü :) sen bulaştırmıştın beni örgüye :)
      şimdi nelerle uğraşıyorsun merak ediyorum bende

      Sil
  7. Merhaba,

    Ellerinize sağlık, nasıl harika bir iş çıkmış ortaya. Gerçekten seyirlik bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık çok emek verdiğiniz seyirlik bir çalışma olduğundan belli

    YanıtlaSil
  9. Nasıl güzel bir tablo böyle..
    ellerinize sağlık..
    Şablon çekilişi konusunu tekrar ziyaret ederseniz çok sevinirim..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Bende bu çalışmadan yapmak istiyorum ama resimlerine Orjinaline nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keskin color un websitesini incelemenizi tavsiye ederim, kagit ve renk kalitesi guzel,

      Sil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...