KATEGORİLERİM

5 Eylül 2013 Perşembe

Kahvaltı sofralarında son trend :))

Yaz Etkinliklerime biraz ara verip sizlerle çok güzel bir sofra paylaşmaya karar verdim,
Ev sahibi teyzem ve kuzenlerim olunca herşey harikaydı, yedik içtik ,sohbetler ettik, ne zaman akşam oldu anlayamadık bile, 
Kahvaltı sofralarına rakip olacak ve bu tür sofralar hazırlayanlara fikir olacak güzel tatları fotoğraflamak ve paylaşmak da bana kaldı..
Buyrun soframıza göz atalım ,
İlk resimdeki yakışıklı, kuzenimin oğlu Osman ,o kadar yiyecek arasında tereyağı ve ekmek yiyen Osman:) (zaten halinden belli, yese biraz kilolu olurdu:)

 Kremalı meyveli hafif bir tatlı, ben o kadar yiyecek arasında tadına bakamadım ama saolsunlar eve de paket yapmışlar ,artık akşam bakarım tadına..

 Laleli pişiler ,pişide gelinen son nokta diyorum:) 
Hemen yanında kaşarlı, üçgen süpriz  krepler, 

 İçine krema ,dışı çikolatalı soslu kaç tane yediğimi hatırlamadığım çıtır çıtır bir tatlı..

 Gül patatesden sonra yıldız ve kalpli patatesler, 

  Çikolata ve cevizli krepler, 

Çıtır yufkalı sosisleri de ben hazırladım

Sofrada herşeyçok güzeldi, reçelleri anlatmaya fırsat bile kalmadı, 
Böyle güzel bir ailenin kızı olduğum için çok mutlu ve şanslı hissediyorum kendimi ,
Bu güzel gün ve hazırlıkları  için teyzeme ,kuzenlerime  çok teşekkür ediyorum,
Allah evinizden huzuru, sofranızdan bereketi eksik etmesin,
Sevgiyle mutlu kalın :)




19 yorum:

  1. Allahım Allahımmmmmm....
    Bunlar ne hobicim ,ne marifetli bir ailesiniz siz öyle, sizin aileden kız almak lazım,
    Maşallah diyorum ,başka ne denir ki bilemiyorum, kaç saat sürdü acaba bu hazırlıklar, Yakışıklı neden yemiyor bu güzel mamalardan, benimkiler olsa siler süpürür hepsini :))
    Yapanların ellerine sağlık, Allah bereket ve huzur versin canım,
    Allaha emanetsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar sürdü hiç bilmiyorum Nurten Hanım, ama dün sabahtan başlamışlardır hazırlıklara, teşekkürler güzel yorumunuz için, sevgilerle,

      Sil
  2. Waoovvvvvv :)
    Gerçekten yarışmalık bir sofra olmuş bu, yapanların ellerine emeklerine sağlık,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapanlar adına ben teşekkür ediyorum Ayşen Hanım,

      Sil
  3. banaaa biseyler oluyorr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam mavii, hayırdır ne oluyor arkadaşım :)

      Sil
  4. Canan Ayışık5 Eylül 2013 11:54

    Aman Yarabbim, siz neler yaptınız öyle , bitti mi o yiyeceklerin hepsi, yok yok bu kuzenlerin iletişimi harika, Ramazan sofrasınıda hatırlıyorum ben, Yapanların ellerine sağlık, yiyenlere de afiyet olsun ,Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum ya marifetli benim kuzenlerim ,Teşekkürler..

      Sil
  5. Ama neden benim böyle sofralar kuran arkadaşlarım, kuzenlerim yok,
    çok şanslısın, nasıl bir sofra bu böyle, bende evi merak ettim nedense :) Sofrada bu kadar özen varsa ev dekorasyonunu görmek lazım..
    Ellerinize sağlık ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O el işleri tamamen farklı bir kategori Özaycım, yaptıkları el işlerinide yayınlarım tabiki ,

      Sil
  6. Arkadaşım hemen iadeyi ziyaret geldim.
    Teyzenin ellerine sağlık.Çok güzel mükellef bir sofra olmuş .afiyet şeker olsun.sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma, çok teşekkürler, keyifli paylaşımlar Rumeysa Hanım,

      Sil
  7. Oyyy oyyy oyyy ben nereye düştüm böyleeee :) bilsem daha önce gelirdim heheheh
    Blogunuza ilk gelişim ve Takibe alıyorum :) bende sizi bloğuma beklerim--> http://basibaglikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melekcim Hobistanya dasın endişelenmene gerek yok :) , gez dolaş en önemlisi de keyifle geçir zamanını, mutlaka ziyaret edicem

      Sil
  8. canım teyzene ve kuzenlerine bir kere daha hayran oldumm... ailecek harikasınız maşallah... o laleli pişileri nasıl yapmışlar acaba: ))) bayıldım onlara... Allah birlikteliğinizi huzurunuzu daim etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yasemincim, Sanırım kalıpla kesip kızarttılar ,

      Sil
  9. merhaba sevgili kuzenim güzel sözlerin ve resimlerin için teşekkür ederim senin gibi kuzenim olduğun için esas ben çok şanslıyım iyiki ailecek varsınız daha nice sofralarda hep beraber sohbetler edip oturmak dileğiyle yorumlar için ayrıca teşekkür ederim kendine iyi bak kuzenin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün alkışlar sizeeee :))
      Hoşgeldiniz bloğuma,Siz böyle güzellikler hazırlayın ailecek her daim sofranızdayız :)
      Rabbim muhabbetimizi ,huzurumuzu bozmasın, Selamlar,

      Sil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...