KATEGORİLERİM

18 Temmuz 2013 Perşembe

İyi Geceler..

 
Dünya döner tek bir yana doğsun diye bir gün daha...
ben de döndüm tekrar sana sönmek için yana yana....
diyor kulaklığımdaki şarkı...
Ses seda çeklidi yeryüzünden...
çıt yok gecenin karanlığında...
bu saatlerde tefekkür etmek ne güzel....
kendinle başbaşa kalmak günün,ayın,yılların muhasebesini yapmak...
yastığını gözyaşlarınla ıslatmak....
daha da ilerleyen saatlerde Rabbinle başbaşa kalmak...
Rabbimizi yüreğimizde bulmak ne güzeldir...
çok dolu aslında içim yazıp yazıp siliyorum...
yazıp rahatlamak,üzerimden atmak istediğim yüklerim var...
ama cümlelerimi toparlayamıyorum...
bu gece dualara açtım yüreğimi...
bu kadar kelimeden sonra ziyaretim amacını aşmasın istiyorum...
Herkese iyi geceler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...