KATEGORİLERİM

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Alçı bibloları boyayalım..

Hayırlı Ramazanlar diliyorum herkese,
Ramazan ın 16. günündeyiz ,geri sayım başladı, veda zamanı yaklaşıyor,
Bu aralar her evde davet telaşı var ,sonra da bayram temizlikleri başlayacak..
Bugün alçı biblolarımızı paylaşıcam sizlerle Zübeyde Hocamın yoğun isteği üzerine :)
 Bunlar girişte misafirlerimizi karşılayan biblolarımız...
 
 
Dış mekanda kullandığımız biblolardan..
  
Bunlarda bahçıvan amca ve teyzemiz, çocukların favorisi..
 
Patates -soğan taşıyan kızlarımız..
 
 
 
İşteeee bunları ben boyamıştım :)
 
 
Veeeeeee odamdaki tokalarımı taşıyan ,kumaşla kaplanan kırmızılı flamenko kızı..
 
Şimdilik benden bu kadar,
Sevgi ile mutlu kalın  :)

23 yorum:

  1. Hayırlı ramazanlar Hobiciğm. Maalesef geri sayım başladı. Yarıladık ramazanı. Bu arada biblolarına bayıldım eline sağlık canım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Hanife ablacım, yarısını bitirdik ,diğer yarısı davetler, temizlik derken çok daha çabuk geçecektir,

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel... elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzeller, ellerinize sağlık,

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım, bayıldımmmmmm, odandaki kırmızılı favorim hobicim, bahçedeki bahçıvanlarda, hepsi hepsi çok güzel, benim marifetli arkadaşım, selamlar anneciğinede..

    YanıtlaSil
  6. Yine harikalar yaratmışsınız, süslüsün hobi süslüsün :)
    Bende senin odanı merak ediyorum, takılarını, odandaki renkli dünyanı, sevgiyle kal canım, herşeyin en güzelini hakediyorsun :)

    YanıtlaSil
  7. Selamlar, bende de var bu biblolardan ama nasıl boyayacağımı bilemedim, o çicekli elbiselerde desenleri nasıl verdiniz? kullandığınız tekniklerden bahseder misiniz?
    Ellerinize sağlık,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Hanım, su bazlı boya ahşap boyaları kullanıldı, çicekli elbiselerde peçete dekupajı yaptık, aynen tepsiye yaptığımız bebeklerin kıyafetlerine uyguladık, sonrada vernikleyip, suya ve toza karşı dayanıklı hale getirdik,

      Sil
  8. sevgili hobicim seni ziyaret etmek çok güzel hepinizi çok özledim
    geçen yıldan biblolarını biliyorum ama yenileri eklenmiş her zamanki gibi yaptıklarına ve emeğine hayran olmamak elimde değil maşallah kırk bir kere..
    ellerine emeğine sağlık, hayırlı ramazanlar arkadaşım :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizlerde seni çok özledik arkadaşım, teşekkürler beğenilerin için ,hayırlı ramazanlar diliyorum,

      Sil
  9. Bayıldım ellerinize sağlık ham maddelerini nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller
    Bu bibloların boyanmamış halini nerden alabiliriz

    YanıtlaSil
  11. İzmir'de bu güzel objeleri nereden bulabilirimki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb, Izmir cevreyolu uzerinde o kadar coktu ki yol kenarlarinda satiliyordu hatta orada alcidan yapiyorlardi, renklendirmek hayal gucunuze kalmis ..

      Sil
    2. Mrb, Izmir cevreyolu uzerinde o kadar coktu ki yol kenarlarinda satiliyordu hatta orada alcidan yapiyorlardi, renklendirmek hayal gucunuze kalmis ..

      Sil
  12. sevgili hobistanya, geçenlerde 2 adet biblo aldım alçıdan. çoğu yerlerinde sanki toz ve kir birikmiş gibi. bu alçı bibloları nasıl temizlemeliyim ve hangi tür boya kullanmalıyım. Verniklemek gerekir mi? Teşekkürler iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb, yumusak bir bez yada sunger kullanarak bol kopuklu suyla temizleyip durulayabilirsiniz , su bazli boya ile boyayip uzerini pecete dekupaj yada kumas kapliyabilirsiniz, en son olarakda mat sprey vernikle sabitlemis olacaksiniz renkleri, umarim yardimci olabilmisimdir..

      Sil
  13. Merhaba patates soğan taşıyan kızları nerede bulabilirim acaba

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten hepsi birbirinden çok güzel ellerinize sağlık bayildim

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar bnm elimde 1 tane var ama boyanmamış ne ile boyadınız bana bi bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
  16. Su bazli boyalar tercih ettim , uygulamasi daha kolay oldugu icin ..

    YanıtlaSil
  17. Alci heykel aldim sizlerinkine benzer yaprak ustunde oturan kiz yaprak tasi terasima lavabo olarak kullanicam.nasil suya dayanikli hale getiririm.

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...