KATEGORİLERİM

2 Mayıs 2012 Çarşamba

Bahçe Aksesuarları..

Bahçe Aksesuarları...

Artan stres ve zorlaşan yaşam koşulları içinde, kendimize ayırabildiğimiz azıcık zamanı iyi değerlendirmek isteriz. Modern hayatın her geçen günü bizi doğadan daha da kopardıgın düşünürsek, bahçelerimizin bizim için ne kadar değerli oldugunu anlayabiliriz. Doganın küçük birer parçası olan bu mekanlarda bitkilerle ugrasırken rahatlayabilir, kendi yaratacağimiz büyülü köşelerde dinlenebilir ve sevdiklerimizle keyifli vakitler geçirebiliriz...
Blogcu arkadaşlarımın bahçe dekorasyonlarına hayran kaldım ve bende paylaşmak istedim, bakalım benim dekorasyonumu beğenecek misiniz?


Ördekleri İzmir'e giderken yol üstünden almıştık ..

Rengarenk bahçe aksesuarlarını görünce insan tutamıyor kendini...







Balkonumuz...

12 yorum:

  1. Hobi'ciğim bu resimlerin hepsi senin bahçen mi? Harika, muhteşem bayıldım, hele ördeklere...eline sağlık, güle güle otur canım...maşallah da diyorum nazar değmesin biliyorsun ben nazara çok inanıyorum ve çok korkuyorum....41 kere maşallah...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Müjde Abla, bizim bahçe, beğenmene sevindim, güllerimiz açsın yine arasıra paylaşıcam resimleri

      Sil
  2. çok beğendim çok beğendim çok beğendim :))))

    herşey hepsi çok güzel ama herşeyden önce,yıllarca hayalini kurupta bi türlü sahip olamadığım evde oturuyosunuz siz,eviniz öyle güzel görünüyoki,hani ne yapsanız yakışır yani :)
    bayıldığım iki parça : fenerler ve divan muhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim, çok sevindim:) Allah en kısa zamanda sizede nasip etsin bahçeli bir ev,

      Sil
  3. sevgilim hobim senin sayfana utanarak söylüyorum ilkkez geliyorum ve balkonuna bayıldımm bayıldımm, muhteşem güzel maşaallah..
    bizim bahçede de kuğular ördekler çiçekçi kız ve salıncak var ama böyle düzenli değil yada şık değil diyeyim ağzım açık bakakaldım, ayrıca h.sonu misafirlerin için öyle güzel şeyler yapmışsınki tam yorum yapacaktım yazının olmadığını söyledi blog..orada kırmızılı bişey gördüm ayva tatlısımıydı bilemedim tabi ama en kısa zamanda tarifini isterim senden ve bundan sonra sık sık geleceğim sayfana affını isterim, öpüyorum, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. ayrıca şimdi fark ettim okuma listemde ismin yokmuş hemencecik ekledim seni..

    YanıtlaSil
  5. Bloğunu biraz gezince muhteşem görüntülerle yolculuk yapmak çokk zevkliydi.
    Çokk güzel bir bahçe,balkon,veranda harika.Çokk zevklisiniz canım.
    O güzellikler arasında 1 bardak çay içmenin keyfine diyecek yoktur sanırım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bayıldımmmmm;) cennette yaşıyorsunuz..havası,suyu..kim bilir ne güzeldir oralar şimdii...

    YanıtlaSil
  7. bahçe heykellerini çok beğendim nerden aldınız acaba?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçe aksesuarlarını birkaç yıl oldu, İzmire giderken yol üstünde satıyorlardı, oralardan almıştık, ama şimdi peyzaj malzemeleri satılan yerlerde görüyorum hep, son hallerini paylaşmamışım, o bibloların birçoğunu boyayıp renklendirdim ,çok daha şirin oldular:)

      Sil
  8. Evin çok güzel,bloğun çok güzel,takipteyim.Sevgiler,http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...