KATEGORİLERİM

9 Nisan 2012 Pazartesi

Büzgülü Şal Yapımı..


Uzun zamandır kullandığım kaşmir düz şalım, pek bir sade geldi gözüme, biraz değişiklik yapalım dedim aldım elime, modaya uymak lazım tabi, hafif ışıltı ve büzgülerle bu hale geldi...
Gelelim nasıl yaptığıma; şalın iki kenarındanda orta noktalarını bulup minik ponponlar yaptım. (ponpon için boncuk kullanılabilir ) Ama ben boncuk olmadığı için elyaf koyup ,iple sıkıca sararak ponponları oluşturdum, üstlerine hafif ışıltı vermesi için minik parlak taşlar yerleştirtim, ve son olarakta iki kenarından büzgü aldım,(2. resimde daha iyi anlaşılır)
Hepsi bu kadar...

2 yorum:

  1. Çok şık olmuş, çok beğendim.
    Fikrine sağlık:)
    İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok zarif, çok şık, rengi de çok beğendim..eline, koluna sağlık güle güle giy canım..

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...