KATEGORİLERİM

31 Mart 2012 Cumartesi

Taktıklarımdan-2


















 


Her taktığımda herkesin beğenisini alan, dikkat çeken bir kolye, biraz çılgınca ve çok renkli; Alt kısmı renkli dantel ipiyle örerek yaptım yaka şeklinde yine, üzerinede doğal taşlar, kurdela nakışı, rokoko güller, takı kutusunda ne varsa ,rengarenk boncuklar, metal aparatlar , düğme bile var:))

Benzer bir model, zemin kısmını yünden örmüştüm, yine renkli boncuklar, kurdela nakışı...

Bu da siyah kadife kumaştan yaka şeklinde keserek üzerini işlemiştim, ilk yaptığım kolyeydi bu:)




2 yorum:

  1. oy oy oy o rengarenk kolyeye bayıldım, ben ki, genelde sade, tek renk şeyleri severim, ama yazlık, siyah, kolsuz düz bir elbiseyle o kolye ve küpeler muhteşem durur sanırım..eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Müjde abla, yazın evet çok şık oluyor, ben süslü süslü dolaşıyorum:))

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...