KATEGORİLERİM

10 Mart 2012 Cumartesi

Önlükler Satışta

Uzun bir aradan sonra çeşit çeşit önlüklerle karşınızdayız, bakalım beğenecek misiniz?
Önlük Tasarımları ve dikişleri anneme ait olup, onların görsel sunumlarıda bana aittir :)
Kısaca bilgi veriyim önlükler su geçirmeyen dak bezinden  ve bazı önlüklerde kottan yapıldı, Hepsinin kepleri var, biyeler, boncuklar ve pullarla süslendi..
Bu önlükler satılmak üzerine çalışıldı, hepsi değişik tasarımlar bakalım kimler alıcak ve kullanıcak, 


















7 yorum:

  1. ençok ilk kirazlı olanı beğendim, eline sağlık hobistancığım, bol kazançlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Müjde Abla,
    ilkini beğendiniz çünkü içinde ben vardım değil mi:))
    sevgiyle mutlu kalın..

    YanıtlaSil
  3. emeğinize sağlık canım her zamanki gibi süper olmuşlar... bayıldımmm...eliniz neye değse harikalar çıkıyor...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller, annenizin ellerine sağlık ve hayırlı satışlar :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlılar. En sondaki lacivertliye bayıldım.:) Ellerinize sağlıkk..:)

    YanıtlaSil
  6. merhba ,çok neşeli renkler...hayırlı satışlarrr.

    YanıtlaSil
  7. Önlüklerin hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık sevgili hobi sevgiler selamlar

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...