KATEGORİLERİM

29 Ocak 2016 Cuma

Danteller sandıktan kaçtı :)

Herkesin evinde olmazsa olmaz dantel örtüler..
Vitrinlerin üzerine örtüldüğü yetmez gibi televizyonun, koltukların, bazen buz dolaplarının
 üzerinde de yer alırdı. 
Hatta gelen misafire su bile ikram edilse tepsinin içine konulurdu bir tane. 
Havlu kenarları örülürdü.
Ne hayaller, emeklerle örüldüler..
ve malesef
Dantel hayatımızı terk edeli çok oldu. 
Emekler birer birer tıkıldı sandıkların köşesine sarardı soldu,
Geçtiğimiz hafta sonu sordu annem:
"Bunca danteli atmaya kıyamıyorum, kullanamıyorum da ,sen ne dersin ?atalım mı?
"Atma" dedim, kalmalı..
Onlar ananemin, senin emeklerin, senin göz nurun benim için her zaman anlamlı..
 Ve bu güzel tablo çıktı ortaya ,hatıralar, emekler her an karşımızda..


5 yorum:

  1. Hiç atılır mı? Yazıktır günahtır onca emeğe. çok güzel değerlendirmişsiniz, ben bayıldım sonuca :) Elleri dert görmesin yapanların...

    YanıtlaSil
  2. Şahane olmuş süper fikir. Yapanlara sevgiler bir araya getirip ölümsüzleştirene de kocamannn bir bravoo:)

    YanıtlaSil
  3. super fıkır elıne saglık bence bakan herkes gecmısten bır ız gorecek

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...