KATEGORİLERİM

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Yaşlılık da bir ses..

 
Yalnızlığa dayanırım da, bir başınalığa asla, 
Yaşlanmak hoş değil, duvarlara baka baka.
Bir dost göz arayışıyla, 
Saat tıkırtısıyla...
Korkmam geçinip gideriz biz mutlulukla,
Ama;
''Günün aydın, akşamın iyi olsun'' diyen biri olmalı.
Bir telefon çalmalı ara sıra da olsa kulağımda.
 
Yoksa zor değil, hiç zor değil,
Demli çayı bardakta karıştırıp,
Bir başına yudumlamak doyasıya.
Ama ''Çaya kaç şeker alırsın?''
Diye soran bir ses olmalı ya ara sıra...
 
..CAN YÜCEL..

5 yorum:

  1. Beyhancım, tanıdığım en asil,düşünceli, ince ruhlu ve en becerikli insansın, seni geç tanıdım ama bırakmaya hiçççç niyetim yok :)) Üstelik sen çayı şekersiz seversin ve yanında mutlaka bir dilim kek yada tatlı istersin, Nasıl tanımıs mıyım seni :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozgecim ,Insallah uzun omurlu olsun arkadasligimiz , tesekkurler guzel cumleler icinde :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. benim güzel yürekli arkadaşım çok uzun bir aradan sonra ziyaret ettiğim 2.adresimsin can yücelin her zaman anlamlı düşünceleri ve şiirleri vardır..seni ve emeklerini yazılarını çok özledim kendine iyi bak öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Gulcincim cok tesekkurler arkadasim, bende senin pazar keyfim muhtesem yazilarini okumayi ozledim, ihmal etme blogunu ,Sevgilerle :)

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...