KATEGORİLERİM

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Annemin ellerinden rölyef tablomuz..

Selamlar herkese, uzun bir aradan sonra yeniden bloğumdayım,
Son dönemlerde bizi ailecek uğraştıran annemin rölyef çalışmasından bahsetmek istiyorum..
Nerdeyse her pazarımız bu tabloyla geçiyor,
Tablonun dolap, pencere, kapı, merdiven yani yapı işleri kardeşime ait, 
Ve bütün çiceklerin, saksıların, aksesuarların hepsinin  tek tek yapımındaki büyük emekte anneme ait..
Ee senin görevin neydi diyenlere de bu güzelliği sizlerle paylaşmak :)




 
Aşamalarıyla fotoğraflamaya çalıştım , 
Mukavvadan yapılan kapı, pencere, merdiven, dolap detayları ..
Seramik hamurundan yapılan minicik çicekler ve boyanma aşamaları.. 

  Ve  görüntülerle başbaşa bırakıyorum sizleri..








Sevgiyle mutlu kalın :)


15 yorum:

  1. Sevgili Hobiciğim anneni ve kardeşini kutluyorum. Çok fazla emek, sabır ve sebatın sonunda bu kadar güzel bir çalışma. Elinize emeğinize yüreğinize sağlık canım.
    Öpüyorum, sevgiler size..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Hanife ablacım, çok emekli bir tablo oldu ama sonuç mükemme ,
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika müthiş bir eser oldu..ellerinize sağlık..tebrikler....

      Sil
  3. hepinizin ellerine sağlık canım mükemmel bir birlik çalışması olmuş.

    YanıtlaSil
  4. bayıldım bayıldım bayıldım tek kelimeyle harika olmuş ...mükemmel ellerinize sağlık emeğinize değmiş inşallah yakın bir zamanda yakından görürüz kendine iyi bak öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablomuz şu an sergide, inş eve gelince bekleriz :)

      Sil
  5. Harika bir çalışma olmuş,çok emek verilmiş..Hepinizin eline sağlık..
    Sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel harika olmuş sabır işi en küçük ayrıntılarla ilğilenmişsiniz ailece emek vermişiniz ellerinize sağlık selamlar....))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük emek var Ahşap zamanı, teşekkürler :)

      Sil
  7. Çok güzel bir aile dayanışması ve ortaya çıkan harika bir eser.Özellikle çiçekler için ne kadar emek sarfettiğinizi tahmin ediyorum:) Şurasını böyle yapsaydınız diye tenkit edebileceğim birşey yok ellerinize emeğinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özden Bey değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum,

      Sil
  8. yıllardı yapmayı çok istediğim, delisi olduğum bir sanat annenin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...