KATEGORİLERİM

4 Şubat 2012 Cumartesi

Krem Şantili Kurabiye


Tarifini bir arkadaşımdan almıştım, çok hafif ,mis gibi fındık kokan ve ağızda dağılan enfes bir lezzet...

MALZEMELER:
* 1 su bardağı sıvı yağ
* 1 paket toz krem şanti
* 1 su bardağı kavrulmuş toz fındık yada fındık ezmesi (ben fındık ezmesi  kullandım.)
* 3,5 su bardağı un
YAPILIŞI:
Sıvıyağ ve krem şantiyi mikserle iyice çırpın.
Un ve findigi katip elinizle iyice yogurun unu yavas yavas ekleyin 3 su bardagi yeterli gelirse diger yarim bardagi eklemeyin !!
Ceviz büyüklügünde parcalar koparip yuvarlak şekil verin, Elinizle düzeltin.Yagli kagit serilmis firin tepsisine dizin 170 derecede pisirin.Firindan cikinca hafif soguyunca üzerine bolca pudra sekeri gezdirin.İçinde şeker olmadığı için pudra şekerini bol dökün.
Ağızda dağılan enfes mis gibi bir kurabiye tarifi afiyet olsun.

5 yorum:

  1. oy oy hobistann akşam akşam şimdi canımı çektirdin, yapılır mı buuuu?:)))şaka şaka eline sağlık, mutlaka denenmeli diyorum nefis gözüküyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel gözüküyorlar ellerinize sağlık ,benim kuarabiyelerim hep çatlıyor nedense kurak topraklara benziyorlar:) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bir de ben yapabilsem böyle nefis şeyler...birinde olursa birinde tutmuyor işte lezzeti:(

    istediğin şalın açıklamasını sayfama ekledim.umarım açıklayıcı ve yardımcı olur...

    YanıtlaSil
  4. Aaa çok nefis görünüyor, akşam akşam canım çekti mahvettin beni :)) Bloguma da beklerim..

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...