KATEGORİLERİM

18 Ekim 2013 Cuma

Ben nerdeyim :)

Farklı bir şehrin sabahına uyanıyoruz birkaç gündür, 
heryer de doyulmaz yeşillik var, her köşede tarih kokuyor...
Ulu cami , hemen karşısında Koza Han, en meşhur ipekli kumaşların bulunduğu çarşı ve Koza Hana bağlanan birçok han daha... , ...eveet Bursadayız :)
Camileri, Hanları ,Türbeleri, Müzeleri, Uludağ Milli Parkı ve Tarihi dokusuyla bizi büyüledi desem yeridir..
Üç gündür hiç durmadan yağan yağmura inat gezdik  bu şehri...
Yarın sabah erkenden yola çıkıyoruz .. 
Şu anda pencerenin önünde bir fincan kahvemle hem müzik dinliyorum hemde yağmuru izliyorum, yağmur yağarken hayal kurmayı seviyorum...

Şimdilik benden bu kadar...



2 yorum:

  1. Bursa'yı hiç görmedim methini çok duydum kestane şekeri resmi öyle canlı ki çok da severim...
    iyi gezmeler:)))sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :) ne güzel anlatmışsın hobicim; gitmeyi çok istediğim yerlerden birisidir bursa..
    onun için benim gözümle de bak ve dualarını esirgeme zat-ı büyüklerimizden..en kısa zamanda bekliyoruz hadi çabuk gel :)

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...