KATEGORİLERİM

10 Şubat 2012 Cuma

Armut piş, ağzıma düş:)


Malzemeler 
8 -9 adet armut
6 adet karanfil
Yeteri kadar su
3 su bardağı toz şeker

Yapılışı

Armutların içerisini oyup kabuğunu soyarak tencereye yerleştirin, Üzerine biraz vişne suyu (renklendirmesi için -şerbet şekeri de kullanılabilir.) İçerisine karanfil, su ve şeker ekleyin, Kısık ateşte yarım saat (armutlar pişinceye kadar ) pişirin. Soğuyunca servis tabağına alalım, tencerede kalan suya sulandırılmış 1 yemek kaşığı nişasta ile pişirilir ve bu boza kıvamındaki muhallebe armutların üzerlerine dökülür, Armutların içine ceviziçi doldurulup üzerlerinde kaymakla servis yapılır.
AFİYET OLSUN...
   

6 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Harika görünüyor, çok severim ben bu tatlıyı.

    YanıtlaSil
  2. off nefis gözüküyor, ayrıca kolay bir tarif, malzeme az, yapması da kolay geldi, ben yemek yapmaya müthiş üşenen biriyim ama buna aklım yattı:))eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Sadece armutlar değil diğer lezzetler de ağzımıza düşsün:)
    Ellerine sağlık canım,armut tatlısı ve görünen tüm lezzetler nefiss.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. amanınnnnnnnnn bu nasıl bir sofra böyleeeee hobicim ben sana gelince banada bunlardan yap hepsinden amaaa :))) ellerine sağlık canım öptüm çok

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler arkadaşlar hepinize, Uykucu Şirinem burda mısın sende? çok sevindim ama blogunu göremedim..

    YanıtlaSil
  6. Tamam güzel olmuş hobi. Ellerinize sağlık, baya canım çekti. Şimdi nereden bulayım ben bu tatlıyı. Gören gözün hakkı vardır derler.Eh bu kadar yazdık artık 1 tabak tatlı hak ettim herhalde:)) Teşekkür ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...