KATEGORİLERİM

9 Şubat 2014 Pazar

Marifetli Hanımlar gününden..

Haftasonunun son saatleriyle birlikte sömestr tatilini de bitirmek üzereyiz,
Bugün muhteşem bir sofrayla karşınızdayım, bu sofrada biz misafirdik, 
marifetli hanımlar Zeliha Hanım da toplandılar.
Ev sahibi tarafından güleryüzle, çok sıcak ve samimiyetle karşılandık ,
evin içindeki her ayrıntı o kadar çok ilgimi çekti ki ,kalkıp dolaşsam ayıp olacak diye çekindim ama bir yandan da merak içindeydim,
hepsi el emeği paspas, sehpa, deri yakma örtüler, küp süslemeleri ve daha neler neler..
Sonra bu güzel sofraya buyur edildik, 
masa örtüsü, servisler, peçeteler ,hazırlanan herşey gerçekten özel olduğumuzu hissettirdi bizlere..
Soframızdaki lezzetler gerçekten çok farklıydı, 
Milföy çanaklarında salata ve çiğ köfte, çicek ekmek, çikolatalı krepler, 
tahinli- cevizli çıtır çıtır bir lezzet, halley topları, midye böreği 
veee tarifini de aldığım balkabaklı-haşhaşlı muhallebi,
Bu güzel lezzetler, arka arkasına içilen çaylar ,sohbet- muhabbet herşey çok güzeldi..


Ortama alışınca artık bende yavaş yavaş kalkıp merak ettiğim güzellikleri incelemeye başladım, o kadar çok ayrıntı vardı ki evin içinde fotoğraflayabildiğim kadarıyla sizlere de göstermek istedim,
Keçe çantalarda ve takılarda artık son nokta, 
yok daha ötesi diyebilirim bunlar benim ilgimi çekenler, 
Ev sahibimizin samimiyetini hep hissettik ev içinde ,gönlünün zengin olması, yeni fikirlere açık olması, en önemlisi paylaşımcı olması ,kullandığı farklı teknikleri hiç çekinmeden paylaşması takdir edilecek bir durum..
Resimler küçük ama fikir vermesi adına 2. resimdeki paspas inanamayacaksınız hemde duvar kağıtlarından ve deriden yapılmış, yanındaki deri-süet örtü çalışmaları, koza çicekler- takılar, burada resmi olmayan sehpalar ve gelin-damat küpler :)

Tasarımlarıyla, çalışmalarıyla ,farklı fikirleriyle her işe farklı boyutlar getiren Zeliha Hanımı yürekten kutluyorum,

Ve bu güzel günü kırk yıl hatırı olan bu güzel sunumlu kahveyle tamamladık, 


Ev sahibimize tüm hazırlıkları, güler yüzü ve samimiyeti için çok teşekkür ediyorum, 
Yeni evinde eşiyle, çocuklarıyla ve sevdikleriyle sağlıkla, huzurla oturmasını diliyorum..

Sevgiyle mutlu kalın :)  



5 yorum:

  1. Sizi uzun zamandır sessiz takip ediyorum ama bu sessizliği bozma zamanı geldi artık :)
    Marifetli hanımın arkadaşı da kendisi gibi olur :) Öncelikle sofranıza bayıldım, peçetelerin sunumu çok şık, herşey çok güzel görünüyor, el işlerinde iğne oyalarına bayıldım bende, ve son kahve o günün kapanışı için muhteşem sunumuyla :)
    Muhabbetiniz daim olsun canım,

    YanıtlaSil
  2. Maşallah ,sofra apayrı güzel, el emekleri ayrı güzel, marifetli insanın dünyası güzel oluyor,
    Bloğun bana huzur veriyor gerçekten,

    YanıtlaSil
  3. Paspasa bayıldım ben, duvar kağıtlarımla uyumlu bir paspas müthiş :)
    Ellerine sağlık yapanların

    YanıtlaSil
  4. Zeliha hocamın evi zannedersem canım çokgüzelsüslemelerivardı biz gittiğimizde şimdi dahada güzelleştirmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Mahsun Prenses22 Şubat 2014 09:22

    Merhaba, saatlerce gezilesi bir blogunuz var, resmen kayboldum. Ancak yeni yazılarınızdan nasıl haberdar olabilirim? Bir facebook sayfanız var mı blogunuzla bağlantılı? Yazdıklarınızdan İzmir ya da Ege bölgesinde yaşadığınızı tahmin ettim, ne mutlu size... Ben de sayfalarıma beklerim bir ara. Yemek ve hobiler üzerine yazıyorum. Sevgiler -

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...