KATEGORİLERİM

21 Mayıs 2015 Perşembe

Suskunum bu günlerde..

Yine uykusuz geçen bir gecenin ardından, kendimle başbaşa kaldığım saatlerdeyim..
Suskunum bu günlerde her konuda ve herkese karşı,
uzak kalmak istiyorum herşeyden herkesten...
O kadar yoruldum ki..
gideceğim bir yer arıyorım öyle bir yer ki;
kimseler gelmesin peşimden, gölgem bile olmasın..
Issız tepelerde, güneşe bakıp saati tahmin etsem; 
Haberim olmasa hiç perşembeden, pazartesiden…  
uzak kalmak istiyorum herşeyden ve herkesten... 
Sebep mi?
Yüreğimde büyüttüklerimle, gözümde küçülenlerin hep aynı insanlar olması belkide..
Uykusuz gecelerim var ağlayarak dua ettiğim,
Ben seni bıraksamda sen beni bırakma Allahım...
Sıkıntılarımızın yok olup gicedeği bir Cuma olsun ,Allahım..
 




2 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın. İçerik hüzün koksa da, ifadeler muhteşemdi. Yüreğine sağlıklar hobiciğim. Zaman zaman benzer şekilde hep hissederiz. Sanırım yaşanan keşmekeşlerin etkisiyle, duyguların karmaşık, ruhun bunalması, sıkılması olsa gerek. Ben de benzer bir yazı paylaşmıştım... Geçici hisler olduğunu düşünüyorum zaman içinde normalleşen. Gönlünce huzurlu bir hafta sonu diliyorum canım, sevgiler sana..

    YanıtlaSil
  2. Selamlar Hanife ablacim cok tesekkurler yorumunuz icin , donem donem doluyor insan, gecicektir Allah buyuk, deniz kokusunu, sahili, Mersini cok ozledim , sevgilerle

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...