KATEGORİLERİM

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Batı Karadeniz Notlarımdan..

Aylar öncesinde planladığımız, şükürler olsun ki sağ sağlim gidip döndüğümüz Batı Karadeniz turumuzu Farma Tur ayrıcalığı ile yaptık. 

 Abant-Safranbolu-Amasra-Devrek -Kastamonu dörtgeninde gerçekleştirdiğimiz son derece eğlenceli ve keyifli  bir geziydi.. 
Yol boyunca şarkılar söyledik, sohbetler ettik.. 
Gezdiğimiz yerler doğa harikası mekanlar bir de grubumuzda çok sevdiğim öğretmen arkadaşlarım olunca gezinin keyfi katlanarak büyüdü..
 O günün anısına birkaç resimle başbaşa bırakıyorum sizi..
Abant gölünden...

Meşhur Kastamonu çekme helvasının yapımını izledik, paket paket aldık...

Toplu resim çekinmeden olmazdı ,Beni bulabilcek misiniz bakalım :)

Evleri hayranlıkla izleyerek Safranbolu sokaklarını geziyoruz :)


Çicek sever biri olarak sedef çiceğini görmemezlikten gelemezdim, tohumlarından da aldım seri üretime gececeğim :))
Yerden 80 metre yüksekliğinde ki Cam Teras ın taaa ucunda nasıl durdum bende bilmiyorum :))

Minik bir haftasonu kaçamağı motivasyon ve enerji %100 olarak tamamladık gezimizi,
Ve unutamayacağım çok güzel anlar ve anılarım var artık Batı Karadenizle ilgili :))

Şimdilik benden bu kadar..
Sevgiyle mutlu kalın..



2 yorum:

  1. merhaba, ihmal ediyorsun bloğunu ve bizlerde seni merak ediyoruz, tatil sezonunu açmışsın:)
    Hemde en güzel yerlerde, senden iyi haberler duymak güzel, Allaha emanetsin ..

    YanıtlaSil
  2. Tekrarları nasip olsun cennet yurdumdan kareler.

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...